Sunday 14 July 2013

AgroNafi Enterprise

AgroNafi Enterprise adalah sebuah syarikat yang menjalankan perniagaan berasaskan penternakan dan pertanian. Pengkhususan perniagaan yang syarikat Agronafi Enterprise jalankan adalah membekalkan produk-produk seperti berikut:

Benih-benih dan Ikan Kelisa (Arowana)

Ikan Kelisa juga dikenali sebagai 'Dragon Fish' atau 'Bony-tongued Drogon' oleh sesetengah masyarakat Cina serta para pengeksport/pengimport khususnya, adalah spesis ikan hiasan eksotik air tawar yang amat diidamkan oleh kebanyakan pemelihara ikan hiasan akuarium. Ini adalanbh kerana spesis ini mampu mempamerkan keasliannya sebagai ikan hiasan klasik yang bermutu tinggi dan mampu menjanakan pendapatan yang lumayan.



                                                                                                                                        Benih-benih dan Ikan Arowana

Baja Sawit MPOB F1

Baja Sawit MPOB F1 dibuat melalui proses kering di bawah tekanan tinggi. Bahan mentah yang digunakan bermutu tinggi. Semua bahan mentah ini dikisar halus, digaul sama rata sebelum dipadatkan dan dipecahkan dalam bentuk butir tidak sama (irregular shape). Baja padat ini akan sentiasa keras dan tidak akan berasingan (segregated) sekurang-kurangnya dalam tempoh enam bulan. Baja sawit MPOB F1 menggunakan ammonium sulfat (AS) dan diammonium fosfat (DAP) sebagai sumber nitrogen dan fosfat. Nitrogen daripada ammonium sulfat boleh disimpan lebih lama dalam tanah berbanding dengan sumber nitrogen yang lain seperti ammonium nitrat atau urea. Fosfat larut air daripada diammonium Fosfat adalah lebih tinggi berbanding bantuan Fosfat. Penggunaan baja sawit MPOB F1 mampu menghasilkan buah-buah sawit yang bermutu tinggi.

                                                                                                                                                            Baja Sawit MPOB FI

Kayu Gaharu

Kenapa orang arab sanggup beli kayu gaharu sampai harga RM100 ribu sekilo? kemudian kayu gaharu tersebut mereka bakar atau wasapkan dengan api/haba.....atau mereka proses dan memakainya...sebab mereka tahu tentang kelebihan dan khasiat perubatan dan aspek kerohanian. Kayu gaharu yang diwasapkan akan menjana energi positif di sekeliling pemakai sekaligus mencetuskan ion atau aura pemikat sama ada untuk memikat sama ada untuk memikat pasangan ketahanan seks & tenaga.


                                                                                                                                                           Kayu Gaharu

Sebarang Pertanyaan atau Tempahan, sila hubungi Paksu (Md Zaini ) 0123723143 atau Napi 0122812350 serta Email : chempiang_84@yahoo.com

No comments:

Post a Comment